Tuesday, August 5, 2008

تجديد وأحلام

مش هبطل مفاجأت الصيف ده

:)


غيرت بداية البوست مارش سريع للرغي دون أي اشارة لموضوع الساعة يلا بلاش ملل وبلاش نظام

ومن أشكال الرغبة في التجديد وكسر الروتين الحلم بتجديد شكل مكتبتي الفكرة المجنونة بدأت مع إيميل فيه شوية رفوف عجب اخترت منها بس الي عجبني أنا متسلطة زي ما أنتو عارفين ومتأكدين كمان
تفرجوا على الصور واختاروا الرف الي تتمنوا تعملوه وحاولوا تحددوا الرف الي عاجبني فعلا وبدأت أحلم بيه
اختيارك للرف يعكس جانب من شخصيتك هأقولك عليه لو قلت أي رف عجبك أكثر

إلى الرفوف العجيبة الظريفة








1



2




3
















4
5

6



7



توتة خلصت الحدوتة حلوة ولا ملتوتة

10 comments:

momken said...

حلوة اوى
انا اخدت الصور
ومش هسكت الا لما انفذ اول نموزج
عجبنى اوى الحقيقه وممكن يستوعب كل الكتب الى عندى
بدل المكتبه التقليديه القديمه

البوست حلو
تسلم ايدك
تحياتى

الطائر الحزين said...

الاخير
مع تغيير الالوان

maged stephen said...

بصى أنا هأختار نمرة واحد بس مش عشقا فى الرف السامبكسة لا بس عشان ده الوحيد اللى يستوعب اكبر كم من الكتب

سكينة said...

momken
وإيدك وربنا يبارك في جهودك وتشوفه حقيقة وتقولي لو هياخد كل الكتب الي عندنا أصله عاجبني أنا كمان
جنابك مجدد حذر
:)

سكينة said...

الطائر الحزين
أعتقد هتختار لون أخضر بدل الفوشيا
وأنا كمان لو نفذته هأغير الألوان ويمكن أعمله لون الخشب الطبيعي
حضرتك ترتبط عاطفيا بكتبك ويصعب عليك فراقها
مقيد يتمنى التجديد
:)
ربنا يسهل جميع أمرك

سكينة said...

maged stephen

تختار على أسس عملية وتكتب شعرا في التمرد والإختلف
!!!!
رتب أوراقك ثانية
خطوة عزيزة
:)

Anonymous said...

سلام يا سكينة
بتتاخري علينا كتير بالبوست
انا عجبني رقم واحد شكله تقلدي وفيه حركة واكيد لو عملتيه راح يعجبك وخاصة اذا عندك كتب كتير بدل ما تحطيها في اماكن متفرقه.

حاجات جوايا said...

ههههههههههه
بجد موضوع جميل
أنا لو هختار هختار الأخير .. بس لون المقعد يكون بينك وهقفل الرفوف بزجاج لونه مناسب للمقعد والمكتبة عشان الكتب متتبهدلش هههههههه

أما السامبوسكات فده بيخيلنى .. ده انا بس شفتها من بعيد دوخت ههههههههه

تسلمى يا قمر

سالى

momken said...

احم احم

ها.؟
طايب ايه؟
تحياتى

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.